Proč je třeba chránit údaje


Evropská unie tak reaguje na, dalo by se říci, celosvětový trend, který zachvátil již nějakou dobu zpátky celou zeměkouli – hromadné kupčení s údaji klientů, zaměstnanců, uživatelů na nejrůznějších burzách a v nejrůznějších obchodech. Je pravda, že hodnota údajů jednotlivce je dosti velká množina, neboť zde můžeme mít člověka, u kterého známe pouze email, a naopak zde může být takový člověk, který někde někdy zadal spoustu informací o své osobě a takové údaje jsou pak ceněny hlavně na poli marketingu a reklamy, neboť právě tito se poté stávají obětí spamů a reklamních nabídek.
žluté hvězdy 
GDPR však neslouží pouze jako zabránění tomuto kupčení bez vědomí jeho uživatelů, má také ukládat větší míru opatrnosti firmám, za jejíž porušení hrozí až miliónové pokuty – proto jste se, i pokud nepodnikáte, mohli setkat se spoustou newsletterů, oznámení a upozornění, které vyžadují váš souhlas.
klíč na displeji