Aby váš web vzbudil pozornost

Stává se to poměrně často. Podnikatel dospěje k poznání, že se jeho podnikání bez náležité prezentace nemůže rozvíjet, a proto vsadí stejně jako mnozí jiní na reklamu v podobě internetové stránky. Vytvoří si tuto nebo si ji nechá vytvořit, dá na ni nějaké ty fotografie, informace, ceník, kontakty a podobně. A nyní by se mělo podle jeho názoru začít něco dít. Měli by ho kontaktovat noví a noví zájemci a budoucí zákazníci, nabídky a peníze by se mu měly jenom hrnout.
zoufalost u pc

Jenže ve skutečnosti je pravý opak pravdou. Takový podnikatel sedí ve své provozovně a ani pes po něm kolikrát neštěkne. Stránka nestránka, nikde ani špetka zájmu o to, co je na této nabízeno.
Kde se jenom mohla stát chyba? Že by ty tam vyobrazené snímky nebyly dostatečně kvalitní? Že by ony zveřejněné informace nebyly srozumitelné či dostatečně podrobné? Že by se lidem zdály požadované ceny přemrštěné?
Náš hrdina se začne pídit u konkurence, jenže dříve či později zjistí, že v tomto není zakopaný pes. Že není v ničem zásadním horší než ti druzí. Což je ale jenom chabá útěcha ve chvíli, kdy hrozí, že si na sebe nevydělá, že nebudou žádné zakázky.
Proč jenom je mu osud tak nepříznivě nakloněn? Proč jenom se mu nedaří, a to navzdory tomu, že všichni ostatní slaví i díky internetu vysloveně úspěchy?
úsměv u pc

No proč asi? Učinil sice to nejlepší, co dokázal, ale ani to ještě nemusí stačit. A zejména na internetu to nejednou nestačí.
Protože ono nejde jenom o to, mít dokonale vyhlížející internetovou stránku. Jde i o to, aby tato vůbec někomu padla do oka. A v tomto ohledu právě nejeden podnikatel a nejen podnikatel selhává.
Protože i pro něj platí , a on sám to nejlepší nedokáže. Alespoň co se týká přizpůsobení internetových stránek vyhledávačům.
Protože internetové vyhledávače pracují tak, jak pracují, a lidé reagují tak, jak reagují. Vyhledávače naleznou klidně i miliony odkazů na to které téma, ale seřadí je tak, jak je to v nich nastaveno, a právě stránku našeho hrdiny mohou zařadit dejme tomu na stou, tisící, ne-li rovnou miliontou pozici. A ti, kdo na internetu hledají, si zvládnou přečíst jenom prvních pár nabídek a ty ‚černé vzadu‘ ignorují.
A tak je záhodno svěřit svou stránku odborníkům na SEO. Těm, kteří už vědí, jak ji posunout na přední příčky ve vyhledávačích, kde si jí každý všimne. Což je první předpoklad pro to, aby taková stránka zabrala.
A teprve poté lze doufat ve slávu a skutečný podnikatelský úspěch.